Nimitysuutinen 30.1.2017

Best Western Plus Hotel Haagan vastaanoton Palvelupäälliköksi (Guest Relations Manager) on 30.1.2017 alkaen nimitetty restonomi AMK Riikka Leinonen.
Hänellä on monipuolista kansainvälistä kokemusta työskenneltyään InterContinental Hotels Groupin Holiday Inn hotelleissa Sydneyssä, sekä Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Kotimaista kokemusta on hän hankkinut mm. Sokos Hotels ketjusta.
Riikan toimenkuvia ovat olleet vastaanoton Guest Service Agent, vastaanottopäällikkö, sekä vastaanottovirkailija. Työtehtäviensä ohessa on hän suorittanut esimies- ja johtamisvalmennuksia Restel Business Schoolissa.
Hänen vastuualueeseensa Best Western Plus Hotel Haagassa tulee kuulumaan vastaanoton päivittäisten tehtävien hoitaminen ja johtaminen, asiakaspalautteiden käsittely, laadun varmistaminen, kanta-asiakkuuksien hallinta, resurssisuunnittelu, sekä opiskelijoiden perehdytys.

 

Toivotamme Riikan lämpimästi tervetulleeksi Best Western Plus Hotel Haagaan kehittämään Hyvän Olon Hotellimme menestystarinaa!

 

Lisätietoja:

Päivi Laine, General Manager, Hotel Haaga Oy, paivi.laine(at)Haaga.fi, puh. +358 40 139 8383, www.centralpark.fi