Koska asiakkaidemme hyvinvointi on meille tärkeää!

9.6.2017

Helsingin keskuspuiston laidalla sijaitseva Hotel Haaga Central Park toimii nyt uuden nimen ja brändin alla. Kaksikymmentä vuotta amerikkalaisen Best Western –ketjun jäsenenä on mennyttä aikaa, ja oma itsenäinen ja yksilöllinen Hotel Haaga Central Park jatkaa kulkuaan entistä vahvemmin suomalaisen hyvinvointi- ja kokoushotellin polulla.

”Elämme täysin eri aikoja majoitusalalla kuin kaksikymmentä vuotta sitten: tänä päivänä yksilöllisyys ja omaleimaisuus sekä paikallisten erikoispiirteiden korostaminen ovat tärkeitä vetovoimatekijöitä niin majoitus kuin kokous- ja tapahtumamarkkinassakin. OTA-kanavien (Online Travel Agencies) myötä majoitusasiakkaiden varauskäyttäytyminen on muuttunut globaalisti individualistisempaan suuntaan, jolloin OTA-kanavien kautta saavutamme yksityisenäkin hotellina maailmanlaajuisen näkyvyyden.”

Kattava valikoima hyvinvointipalveluita mm. Helsingin pisin hotelliuima-allas ja Technogym-laittein varusteltu Fit Haaga –kuntoklubin kuntosali tarjoavat hotellin asiakkaille terveyttä, hyvinvointia ja jaksamista. Hotel Haaga Central Parkin majoitushintaan sisältyvät lisäpalvelut ovat Helsingin laajimmat: kaikkiin huonehintoihin sisältyy Wi-Fi, raikas skandinaavinen aamiaisbuffet, suomalainen sauna ja uinti sekä kuntosalikäynti ja mahdollisuus osallistua Fit Haaga –kuntoklubin ohjatuille liikuntatunneille. Punainen lanka toiminnassamme on: ”Koska hyvinvointisi on meille tärkeää.”

Hotel Haaga Central Park on hyvän olon hotelli Helsingin keskuspuiston laidalla. Hotellissa on 122 viihtyisää huonetta, juhlatilat isompiinkin tilaisuuksiin sekä laaja valikoima kokoustiloja jopa 240 hengelle. Wellness-hyvinvointipalveluita tarjoavat Fit Haaga -kuntoklubi, kauneushoitola, jooga&wellness-studio sekä sauna- ja uima-allasosasto. Vastuullisuus on tärkeä osa yrityksemme arvoja ja olemme työskennelleet pitkäjänteisesti vastuullisuuden lisäämiseksi. Tunnustuksena kehitystyöstä on hotellimme saanut kansainvälisen Green Key sertifikaatin.

 

Lisätietoja: Päivi Laine, General Manager, Hotel Haaga Oy, paivi.laine(at)haaga.fi, puh. +358 40 139 8383, www.hotelhaaga.fi