Haagaan syntymässä alan huippuammattilaisten rakentama tulevaisuuden ravintola ja kokouspalvelut

30.1.2019

Haaga-Helia, Hotel Haaga Central Park ja Fazer Food Services aloittavat uudenlaisen yhteistyön − tavoitteena on ravintolapalveluiden kehittäminen tulevaisuuden kuluttajien tarpeisiin.

 

Fazer Food Services tuo yhteistyöhön mukanaan uusinta tuote- ja konseptikehitystä, uusia kokeiluja ja henkilöstön jatkuvaa koulutusta. Fazer Food Services on Pohjoismaiden johtava ruokapalveluyritys ja yrityksen henkilöstötyytyväisyys on maan huippua. Fazer Food Services haluaa olla mukana alan koulutuksen ja kehityksen syntysijoilla Haaga Place to be kehittämis- ja oppimisympäristössä.

Hotel Haaga Oy:n Ravintola- ja kokousliiketoiminta siirtyy Fazer Food Services Oy:n operoimiksi 1.2.2019 alkaen. Majoitusliiketoiminta säilyy edelleen Hotel Haaga Oy:llä.

Yhteistyön pohjana ovat yhteiset ajatukset hyvinvoinnista ja vastuullisuudesta sekä asiakaskokemuksen kehittämisestä. Yhteisenä intohimona on ratkaisujen kehittäminen asiakkaiden kokonaisvaltaiseen hyvään oloon.

Yhteistyömme perustuu kumppanuusajatteluun, jossa tavoitteena on kaikkia osapuolia hyödyttävä toiminta. Fazerin visiona on luoda iloa ja hyvinvointia. Hotel Haaga on hyvänolon hotelli. Fazer Food Services haluaa kehittää Hotellin ravintolapalveluja yhteystyössä siten, että palvelukokonaisuus tukee mahdollisimman hyvin hotellin tavoitteita ja liiketoimintaa. Fazer täydentää kokouspalveluillaan kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tarjontaa tuoden kiinnostavia ja innostavia kokouskonsepteja kuten Fazer Brainhow®n, josta kuulemme pian lisää.

Olemme erittäin innostuneita ja ylpeitä tästä yhteistyön syvenemisestä ja toivotamme Fazerin lämpimästä tervetulleeksi Hotel Haagaan ja Haagan restonomikampukselle.

 

Päivi Laine
toimitusjohtaja
Hotel Haaga Oy

Hannu Rahnasto
kaupallinen johtaja
Fazer Food Services
Risto Karmavuo
koulutusohjelmajohtaja
Haaga-Helia amk